Servis
0 377 150 060

Neváhejte nás kontaktovat jakýmkoli níže uvedeným způsobem

0 377 150 060* *PO - PÁ od 08:00 do 17:00 hodin

Všeobecné obchodní podmínky - Český Mincovní Obchod®

Všeobecné obchodní podmínky

1. Působnost

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky ("VOP") upravují vztah mezi vámi a námi, společností HMK V AG, se sídlem Leubernstrasse 6, CH- 8280 Kreuzlingen, Švýcarsko, zapsanou v obchodním rejstříku kantonu Thurgau pod IČO: CHE-357.873.257 vzniklé z kupních smluv uzavřených mezi Vámi a námi na prodej zboží objednaného (i) přes webové rozhraní na adrese www. mincovni-obchod.cz (dále jen „Internetové stránky“), (ii) listinným objednávkovým formulářem, (iii) telefonicky nebo (iv) e-mailem.

1.2 HMK V AG nabízí zboží značky ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD®. ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD® je obchodní značkou HMK V AG. ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD®, zákaznický servis provozuje TCS Taurus Service s.r.o., IČO: 28024133 se sídlem, Plovární 82/3, 301 00 Plzeň-Jižní Předměstí, zapsaná v obch. rejstříku vedeném u Krajského,soudu v Plzni, oddíl C, vložka 21786.

1.3. Vaším smluvním partnerem je společnost HMK V AG, Leubernstrasse 6, CH-8280 Kreuzlingen, správní rada: Joachim Wende, obchodní rejstřík kantonu Thurgau, IČO: CHE-357.873.257.

2. Sdělení před uzavřením Smlouvy

2.1. HMK V AG sděluje Zákazníkovi v postavení spotřebitele, že:

- náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení dle podmínek operátora Zákazníka);
- HMK V AG může požadovat úhradu kupní ceny před převzetím zboží (podrobně viz Čl. 7 – Platba)
- ceny zboží jsou na Internetových stránkách a reklamních materiálech uváděny včetně DPH , včetně veškerých poplatků stanovených právními předpisy, nicméně náklady na dodání zboží se liší podle zvolené metody poskytovatele dopravy a způsobu úhrady objednávky (viz Čl. 5 – Cena, přepravné a Čl. 7 - Platba);
- Zákazník v postavení spotřebitele nemá právo od Smlouvy odstoupit, pokud bylo zboží dodáno v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil.
Ve všech dalších případech má Zákazník v postavení spotřebitele právo bez udání důvodů od Smlouvy odstoupit, a to ve lhůtě jednadvaceti (21) dnů. Tato lhůta začíná plynout od ode dne:

  • kdy došlo k převzetí zboží Zákazníkem v postavení spotřebitele nebo jím pověřenou třetí osobou, která není dopravcem, pokud bylo objednáno zboží či několik druhů zboží v jedné objednávce a zboží bylo dodáno najednou;
  • kdy došlo k převzetí poslední dodávky zboží Zákazníkem v postavení spotřebitele nebo jím pověřenou třetí osobou, která není dopravcem, pokud by v jedné objednávce objednáno několik druhů zboží a toto zboží bylo dodáno odděleně;
  • kdy došlo k převzetí poslední části dodávky nebo posledního zboží Zákazníkem v postavení spotřebitele nebo jím pověřenou třetí osobou, která není dopravcem, pokud jste objednali zboží, které bude dodáno v několika zásilkách či částech.

2.2. V případě, že se Zákazník v postavení spotřebitele rozhodne odstoupit od Smlouvy, musí jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) o odstoupení informovat Společnost, a to jedním z následujících způsobů:

  1. písemně na adresu pro doručování v ČR:
    ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD®, zákaznický servis, Plovární 82/ 3, 301 00 Plzeň-Jižní Předměstí
  2. e-mail: servis@mincovni-obchod.cz

K tomuto účelu můžete použít buď přiložený vzor formuláře o odstoupení od Smlouvy nebo jiné prohlášením, které jednoznačně vyjadřuje vůli odstoupit (např. vzor odstoupení ze stránky České obchodní inspekce: https://www.coi.cz/userdata/files/dokumenty-ke-stazeni/odstoupeni-od-smlouvy-formular.docx). Lhůta 21 dnů je zachována, pokud poslední den lhůty zašle Zákazník v postavení spotřebitele prohlášení o odstoupení od Smlouvy.

2.3. Pokud jako Zákazník v postavení spotřebitele odstoupíte od Smlouvy:

  • ponesete náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o Smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou, jste povinni nám zboží nejpozději do 14 dnů od dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od Smlouvy, na Vaše náklady zaslat či předat na adresu: ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD®, zákaznický servis, Plovární 82/ 3, 301 00 Plzeň-Jižní Předměstí. Lhůta je zachována, zašlete-li zboží před uplynutím této lhůty. Za případné snížení hodnoty zboží odpovídáte pouze tehdy, došlo-li ke snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání zboží jinak, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčnosti zboží.
  • Jsme povinni Vám vrátit všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dopravu Zboží (s výjimkou dodatečných nákladů, které vznikly tím, že jste zvolili jiný způsob dopravy než námi nabízený nejlevnější), a to do 14 dnů ode dne, kdy jsme obdrželi Vaše prohlášení o odstoupení od Smlouvy. Pro vrácení platby použijeme stejný způsob, jakým jste původní transakci uhradili, s výjimkou případu, kdy s Vámi bylo výslovně dohodnuto něco jiného; při vrácení platby Vám nevzniknou žádné další náklady.
  • můžeme pozdržet vrácení platby do doby, než nám bude zboží vráceno nebo než obdržíme doklad, že jste nám zboží zaslali zpět, podle toho, která z uvedených událostí nastala dříve.. Pokud je se Zbožím poskytován Zákazníkovi jakýkoliv dárek, je Zákazník v případě odstoupení od Smlouvy dle těchto VOP povinen tento dárek vrátit.

3. Sběratelský servis

Pokud si objednáte zboží včetně sběratelského servisu, znamená to, že budete automaticky (zpravidla v měsíčních intervalech) dostávat k nahlédnutí další vydání z této série (tzv. nákup na zkoušku), tzn., že dodané zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 6 dní od jeho obdržení. Kupní smlouva je u dodávek v rámci edice účinná od obdržení zboží až Vaším schválením, nejpozději však po uplynutí šestidenní lhůty k nahlédnutí. Smlouva se považuje za schválenou, pokud od Vás během této lhůty neobdržíme písemné sdělení nebo nám dodané zboží nezašlete zpět. Mimoto mají spotřebitelé po schválení neomezené právo na odstoupení od smlouvy, jak je to uvedeno v Čl. 2., takže máte vždy minimálně 27 dní čas na učinění konečného rozhodnutí. Vyhrazujeme si, že Vám již s úvodní dodávkou zašleme první zboží z edice – ušetříte tak za poštovné. Každý kus ze své sbírky si můžete zkontrolovat v pohodlí domova. Budete sbírat jen tak dlouho, dokud budete chtít. Pokud byste již nechtěli profitovat z našeho sběratelského servisu, můžete ho kdykoliv přerušit nebo úplně ukončit zasláním stručné zprávy na naši adresu.

4. Postup při objednání zboží, uzavření Smlouvy

4.1. K vytvoření objednávky na Internetových stránkách dojde v okamžiku, kdy Zákazník vloží vybrané zboží do „nákupního košíku“ Internetových stránek a odešle objednávku kliknutím na odkaz „Nyní koupit“. Než Zákazník závazně potvrdí objednávku, může měnit jak požadované plnění v nákupním košíku, tak způsob dopravy i způsob úhrady. Zákazník je povinen zkontrolovat všechny údaje, které při vytváření objednávky uvedl/zvolil. Přijetí objednávky Zákazníka z Internetových stránek potvrdí Společnost na zadaný e-mail Zákazníka. Potvrzení o přijetí objednávky není akceptací návrhu Smlouvy.

4.2. Pokud Zákazník objednává zboží zasláním vyplněného listinného objednávkového formuláře, je objednávka vytvořena okamžikem, kdy je objednávkový formulář doručen Společnosti na v něm uvedenou adresu.

4.3. Pokud Zákazník objednává zboží e-mailem nebo telefonicky, může při uzavírání smlouvy asistovat pracovník jednající jménem a na účet Společnosti, ať už po telefonu a při faxové nebo e mailové objednávce. V případě platby jiným způsobem než přes PayPal, online nebo platební kartou není popis produktu v Internetovém obchodu právně závaznou nabídkou, jedná se pouze o nezávazný katalog produktů.

4.4. Kupní smlouva je uzavřena až potvrzením objednávky ze strany Společnosti. Objednávku potvrdí Společnost buď zasláním potvrzení nejpozději do 5 pracovních dnů Zákazníkovi na zadaný e-mail nebo přímo odesláním objednaného zboží v této lhůtě. Pokud Zákazník zvolil způsob platby přes PayPal nebo platební kartou, je Smlouva uzavřena až připsáním ceny zboží na účet Společnosti.

4.5. Vzniklou Smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

4.6. Údaje o objednávce po uzavření Smlouvy archivuje Společnost po dobu nejméně pěti (5) let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů , za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.

4.7. Spokojenost Zákazníků je pro Společnost prioritou. Proto - pokud Vaše podklady k objednávkám postrádáte nebo máte jakékoliv dotazy - obraťte se na zákaznický servis Společnosti:

ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD®,
zákaznický servis provozuje TCS Taurus Service s.r.o.,
Plovární 82/ 3, 301 00 Plzeň-Jižní Předměstí
e-mail: servis@mincovni-obchod.cz
pevná linka: +420 377 150 060 Dostupnost: Po-Pá 08:00-17:00 hodin
mobilní č.: +420 725 698 998 (cena volání je podle Vašeho tarifu)

5. Ceny, náklady na dopravu

Všechny ceny uvedené v našich reklamních informacích a v popisech zboží jsou uvedeny včetně zákonné daně z přidané hodnoty a ostatních složek ceny.

K uvedeným cenám dodatečně účtujeme za dodávku v České republice příslušný uvedený paušál (objednávky v našem online shopu www. mincovni-obchod.cz, viz Informace k objednávkám: Náklady na dopravu).

6. Dodávka

Před odesláním jsou naše produkty pečlivě prověřeny a zabaleny. Naše dodací lhůta činí max. 7 dní od obdržení objednávky. Případné výjimky u dodacích lhůt jsou uvedeny v reklamních informacích a v příslušných popisech zboží. Dodávky jsou možné pouze odběratelům v České republice. Vaši objednávku zpravidla odesíláme poštou. Závazek k dodávkám z naší strany zaniká, pokud objednané zboží není k dispozici z důvodů, které nebyly při uzavření smlouvy předvídatelné, dále pokud naší společnosti samotné nebylo přes uzavření řádného kongruentního zajišťovacího obchodu dodáno správné zboží či nebylo dodáno včas a rovněž pokud nedostupnost zboží nebyla zaviněna námi a o této skutečnosti jsme Vás neprodleně informovali. V případě, že Vám výjimečně zašleme kvalitativně a cenově ekvivalentní zboží, nejste samozřejmě povinni si je ponechat a můžete je jednoduše zaslat bezplatně zpět.

7. Platba

Nabízíme možnost platby na fakturu, prostřednictvím PayPal, platbu online nebo platební kartou.

a) Faktura
Spolu se zbožím obdržíte fakturu s naším číslem účtu. Fakturovaná částka je splatná do 14 dnů od jejího vystavení v plné výši. U nových Zákazníků či v případě rizikových objednávek si vyhrazujeme právo dodat zboží teprve po zaplacení. V takovém případě obdržíte zálohovou fakturu s naším bankovním účtem. Po platbě/převodu Vám zboží neprodleně dodáme. Zákazníky výslovně upozorňujeme, že dlužník je v prodlení s platbou, pokud nezaplatil do 30 dnů od data splatnosti a doručení faktury či jiného platebního dokladu.

b) PayPal
Pokud Zákazník zvolil platbu prostřednictvím PAYPAL, je využít internetový platební systém, ve kterém musí být Zákazník přihlášení. Bankovní údaje a číslo platební karty jsou uloženy pouze v systému PayPal.

c)Platba na splátky
Informace o možnosti uhradit kupní cenu ve splátkách – bez úroků nebo jiných nákladů na splátky – naleznete ve zvláštních obchodních podmínkách „Platba na splátky “, které jsou dostupné na Internetových stránkách. Nárok na uzavření dohody o splátkách Vám ovšem nevzniká, ale je podmíněn dohodou se Společností.

8. Práva z vad, záruka

Zákazník má zákonná práva z vadného plnění. Společnost odpovídá ze zákona pouze za vady, které má věc v okamžiku převzetí, i když se tyto projeví až po převzetí.

9. Výhrada vlastnického práva

Společnost si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do jeho úplného zaplacení.

10. Řešení sporů

V případě, že dojde mezi Zákazníkem – spotřebitelem a Společností vzniku spotřebitelský spor z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 44
110 00 Praha 1

E-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Zákazník - spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

V této souvislosti jsme ze zákona povinni vás upozornit na naši mailovou adresu, která zní: servis@mincovni-obchod.cz. Dále nejsme povinni účastnit se smírčího řízení a našim zákazníkům účast na smírčím řízení ani nenabízíme. Snažíme se ale spory s našimi zákazníky vzniklé na základě uzavřených smluv řešit smírně.

Všichni Zákazníci mají za účelem řešení sporu možnost podat žalobu k soudu. Příslušnost soudu je dána právními předpisy a může se lišit v závislosti na postavení Zákazníka.

Stav: 26.01.2023

Zobrazeno